Bestseller de Mărțișor, viral pe TikTok și am apărut și la TV
Share
Probabil postarea asta vine puțin târziu, având în vedere că deja suntem în luna aprilie, însă nu puteam să nu îți arăt vedetele sezonului de primăvară!
Mărțișoare personalizate B2B
Create inițial doar pentru a fi oferite cadou clienților MDY Shop, am decis să le adaug și în catalogul de produse în categoria de materiale promoționale și cadouri corporate.
Mărțișoarele personalizate cu logo-ul companiei au fost unul dintre cele mai apreciate produse de mărțișor în 2024 fiind oferite atât ca și cadouri pentru angajați cât și ca materiale promoționale cadou pentru clienții diferitelor companii, sau chiar restaurante și cafenele.
Mărțișoare personalizate pentru profesori
Vrei să fiu sinceră? Ideea inițială nu era ca aceste mărțișoare să fie neapărat personalizate pentru profesori, ci pentru diferite hobby-uri sau meserii. Ulterior, când pregăteam scripturile pentru câteva clipuri de promovare pentru TikTok mi-a venit și ideea asta: mărțișorul cu globul pământesc care era inițial gândit pentru iubitorii de călătorii, era perfect pentru profesorii de geografie, broșa laptop, gândită pentru programatori era potrivită pentru profesorii de informatică și așa mai departe.
Iar asta a fost ideea care le-a făcut virale pe TikTok, ajungând la zeci de mii de vizualizări și concretizându-se în mult mai multe comenzi decât mă așteptam atunci când am filmat clipul. Care a fost totuși cel mai vândut model de mărțișor?
Broșa în formă de cărticică, o broșă din lemn, de dimensiuni mici, ce poate fi purtată întregul an, nu doar de mărțișor.
Sunt extraordinar de recunoscătoare tuturor celor care au comandat sau și-au rupt din timp să le share-uiască și cu prietenii lor. Pentru o afacere creativă, cu produse handmade, este un sentiment aparte să vezi cum crește atât numărul de vizualizări, cât și numărul de comenzi și de feedback-uri pozitive de la clienți.
Și în timp ce se întâmplau toate astea, s-a mai întâmplat ceva...
Am apărut la TV!
Cum s-a mai întâmplat și asta? În timp ce vizualizările pe TikTok creșteau, mă aflam la Târgul de Mărțișor organizat de Apolla Events, la Victoria Hub unde au fost prezenți și reporterii de la Neața de Weekend, emisiune de pe Antena 1. Nu cred că are sens să îți povestesc prea multe din ce s-a întâmplat, ci te invit să vezi întreg interviul.
Cam atât pentru astăzi! Nu uita să lași un comentariu sau să dai share acestei postări dacă ți s-a părut interesantă!
~ Pupici,
Mandy